özlem k.

özlem k.
@ozlem_k_
Seni yaşlandıran bu vazgeçiş,unutma!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aynı yağmurun altında sarılalım birbirimize,barışalım.
Her mühim yazar gibi az uyuyor,çok düşünüyorsun sen.
Sen anlatırken hikayende hikayemden kesitler buldum.
bütün söyleyeceği kelimeler yarım bırakıldığından sonsuz bir suskunluğa sığınmıştı.