özlem k.

özlem k.
@ozlem_k_
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Söyle bakalım balık!Böyle âşık kayıp balıklar olarak mı kalacağız biz hep?Hiç yolu bulamayacak mıyız?Bir sürüye dahil olup,balık içine karışamayacak mıyız?