özlem k.

özlem k.
@ozlem_k_
Bir dize sen, bir dize ben hatırlıyormuşuz her nasılsa.Mavi huymuş bizde.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen tam seveceğin şekilde,bazen hiç istemeyeceğin biçimde..Bazen de biraz öyle biraz böyle!
Bir adım sen gelmişsin yanıma korkuyla, bir adım ben kalmışım yanında anlayışla.
İki kayıp,huysuz,şaşkın,yorgun balıkmışız.
İçimizde kendi umutlu yanımızı arıyoruz yalnızlıktan gitmek için.Etrafında kimseyi bulamamak zor,içinde kimseyi bulamamak ise daha zor.