“Evlilik sevgi ile ilgili bir konu değildi , ailenin para sevdasına bağlıydı. Özellikle de “saygın” üst tabakada. Taraflardan biri ya da her ikisi henüz beşikteyken söz kesilir,çocukluktan yeni çıkmışken de evlendirilirlerdi.”
.
.
.
.
.
Yıllar öncesinden pek değişen bir şeyin olmayışı.....