İlgi alanım olan kitapların dışında okuduğum ilk kitaplardan biri ve anlatımı olsun kurgusu olsun çok sürükleyici harika bir kitap. Okurken kitabı bırakmak imkansız. Olay örgüsü o kadar merak uyandırıyor ki biran önce kitabı bitirmek istiyor insan.
Serinin diğer kitapları gibi bu kitapta çok güzel. Okuyup bitirmeye kıyamadım. Her bir sahnesini okurken yaşadım. Devamını büyük bir heyecanla bekliyorum ️