Eskiden kibrit kutularının üzerinde "vasati kırk çöp" yazardı. Ortalama yani derlerdi , yaklaşık olarak derlerdi, kırk çöp gibi ama otuz sekiz de olabilir derlerdi , sen yine de kırk diye düşünme derlerdi , içini kış tut yaz çıkarsa bahtına derlerdi, ama az ama çok derlerdi . sıklıkla otuz yedi otuz sekiz çöp çıkardı ama en azından kibrit kutularından ne çıkacağını bilirdik . Şimdilerde insan sanıyoruz içlerinden bambaşka şeyler çıkıyor bilemiyoruz ..
Gün gelir bir kapı kapanır, bir yol biter, bir yağmur diner, bir düşten uyanılır, bir ayak sürçer. Söz biter, vakit biter, hayat hatıra olur. Ama nihayette, netice hasıl olur, sis dağılır, fırtına yatışır, belirsizlik sona erer.🙏