Of bastı bir keder gelsen ne fark eder
Otururdum yine o bankta aldığın sarı kazakla
Anlamı yok sözlerin bıraksa gitse gözlerin
En zoru da sen bilmeden özlemek hiç söylemeden
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gelememeyi sen anlat,
Gidememeyi ben anlatayım.
Gözüm değil gönlüm kaldı ,
Beklemek değil özlemek yordu.
Hani derler ya;
Aşk arafta bir yoldu ,
Giden gitti dönen yoktu...
Gelememeyi sen anlat,
Gidememeyi ben anlatayım.
Gözüm değil, gönlüm kaldı.
Beklemek değil, özlemek yordu.
Hani derler ya.....
Aşk arafta bir yoldu, giden gitti, dönen yoktu....
🪷Nâzım Hikmet🪷