Özlem

Özlem
@ozlemkbb
"gönül masumdur, umar."

Özlem

, bir kitabı yarım bıraktı
Metin Altıok
8.9/10 · 3.345 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne eksikse sen tamamla. Son derece yorgunum. Çok uykum var, öp beni Öpersen ne güzel uyurum..♡
1000Kitap
Aramızda sadece kırık dökük bir zaman değil, telafisi imkansız koca bir heves de eksilmişti sanki.
İnsan ve Duygular
Bizi yaşayabilecekken, Yaşayamadıklarımız bitirdi. Yoksa elimizde değilken, Hayal ettiklerimiz değil.
Edebiyat