Okul kütüphanesinden Notre Dame'in Kamburu isimli bir kitap aldım fakat çok yıpranmış. Eski olmamasına rağmen hor kullanılmış ve zarar verilmiş kitaba. 607 sayfalık kıtabın yarısı ciltten ayrılmış. Yapıştırmaya çalışıyorum çünkü benim için onarılmamıș bir kitap okumak, bir yarayı temizlemeden sarmak gibi.