Ne var ki bu acımasız dünyada iyilik cezalandırılıyor! Uzun ömrümün bana öğrettiği gerçeklerden biri de bu. Kötülüğü yenmek iyiliği yenmekten daha zor.
Tavsiye edeceğim güzel kitaplardan biriside bu. Başlarda kahramanın saçma davrandığını düşünüyorsunuz sinirleniyorsunuz ona hoşlanmıyorsunuz. Ama ilerleyen sayfalarda düşünüyorsunuz ki sizinde kötü geçirdiğiniz zamanlar oluyor, çıkış yolu bulamayıp dertlerinizde sıkışıp kaldığınız oluyor. Ve ne olursa olsun hayat devam ediyor. Karşılaştığımız sorunlarla baş etmenin yolunu bulmalı ve kendimizi hemen salmamalıyız. Nasıl biri olduğumuzu unutmamalıyız. Gerekirse sıfırdan başlamalı ve güçlü kalmalıyız. İşte ben bu kitaptan bunları çıkardım. Güçlü kalmam gerektiğini hatırlattı bana.