Mutluyken de, sefilken de kaygılanmak için nedenlerimiz olacaktır, yaşam meşguliyetleriyle geçip gidecektir. Daima dua edip inziva dileyecek, ama asla onu yaşayamayacağız.
Doğa insanlara faydalı olmamı buyuruyor. Köle ya da özgür, soylu ya da azat edilmiş olmaları, haklı olarak ya da dostları arasında özgürlüğüne kavuşmuş olmaları ne fark eder?