Aşk...Ne çok şey, bilhassa da yanlış şey söyleniyor hakkında.Maruziyet olması hasebiyle ayrılır sevgiden.Sevgi bir ölçüde tercih iken, aşk, kendisi seçendir. Olanı da olunanı da.
Biz Burada İyiyiz
@barbarosaltug
@ithakiturkce
.
"Her romanın ya da filmin bir sonu vardır, oysa hayat öyle değil.Devam ediyor o sonların ardından da."
.
Ali,Yasemin ve Eren...
Onlar acılarını da yanlarına alarak, İstanbul'u bırakıp, Berlin'e yaralarını sarmaya giden, Gezi olaylarında tanışmış üç arkadaş...
.
Peki mekan hatta ülke değiştirmek acıları geride bırakmaya yetiyor mu? Yaralı kalpler birbirlerinin yarasını sarabilir mi?Peki ya kardeş acısı unutulabilir mi?
.
Kitabın içine ilk başta giremedim ama anlatıma alışınca çok keyifli bir hale geldi şu gini aktı gitti.
.
Yaşanmışlıkları okumak insanı çok daha fazla etkiliyor benim içinde öyle oldu.Kısa ama oldukça dokunaklı bir hikayeydi.
.
Son bölüm kalbimde bir sıcaklık yüzümde tatlı bir tebessüm bıraktı
.
"Eksildik belki ama birbirimizle tamamlandık."
.
Canım Esra @subatthikayesi ile birlikte okuduk
.
@ithakiturkce
@subatthikayesi
#bizburadaiyiyiz
#okudumbitti
Uzun Bir Yolculuğun Bittiği Yer
#hüsnüarkan
Sia Kitap
.
"Ölüm bu çeşit bir yalnızlık olmalı heralde!Bir sabah bakıyorsun; herkes gitmiş... Etrafımda otlar, çiçekler, ağaçlar.Kökleriyle vücuduma sarılmışlar."
.
Geçmiş ve gelecek arasında anlatılmış bir hikâye,İhtilal Zamanı 80'li yıllar ve 1900'lerin başı... Hikâye bir cenazede cami avlusunda başlıyor.Sonun başlangıcı olan o yer...
.
Eser tuhaf bir çocukluk yaşayarak büyüyen Abdülhalim'in hikâyesini anlatıyor.Abdülhalim olacakları önceden hissediyor ve bu durum garip olaylar yaşamasına neden oluyor.
.
Bir bakıyoruz 1980 darbesi öncesi bir büyükdede, bir bakıyoruz Baytar Yüzbaşı olarak Sarıkamış Muharebesinde Ruslara esir düşmüş olarak karşımıza çıkıyor.
.
Bir de Kırlangıç var ki onu çok sevdim
.
Yazar dört kuşağı öyle güzel şekilde işlemiş ki ortamı, olayları, duyguları, kayıpları içinizde hissediyorsunuz.Tarihin yaşanmış siyasi olaylarını da göndermelerle dokunarak anlatmış
.
Hem trajik hem de merak uyandırıcıydı.Tarihi olması benim için tadına doyulmaz kıldı...Yazarla tanışma kitabımdı
İyi ki okudum
.
bibliyofil okuur
#siakitap
#uzunbiryolculuğunbittiğiyer