Özlem olkun

Belki de güzel bir şeye sahip olup kaybetmektense ona hiç sahip olmamak daha iyidir.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Reklam
Bir kuşun nasıl uçtuğunu anlamak için onun içini deşmeye gerek var mıydı? Uçuyordu işte. Uçmuştu.
Sayfa 74·Kitabı okudu
Beklemiştim. O kadar uzun süre beklemiştim ki, beklemek yaşamın kendisine dönüşmüştü.
Sayfa 74·Kitabı okudu
Bence romantik ilişkilere çok gereksiz anlam yüklüyoruz. Hayatta bir erkekle bir kadının sadece iki kişiden ibaret romantik ilişkisinden daha kıymetli, daha kayda değer, daha süreğen şeyler var. Mutlu son takıntımız bana sorarsanız bize öğretilmiş bir şey. Hayatta karşılığı o kadar da yok.
Sayfa 73·Kitabı okudu
“uzatırsan o vakit kaygılanır, vazgeçersin. Kaygıya mahal bırakmadan çık yola. İyi şeyler birdenbire olur. "
Sayfa 50·Kitabı okudu
Reklam