milenaa

milenaa
Uyku iyidir, kitaplar daha iyi. youtu.be/VQTTJhH_bZQ?si=...
“ Her şeyi kendi haline bırakmanın, hayatın bana cömertçe sunduğu zevk ve mutlulukların tadını telaşlanmadan çıkarmanın en iyi şey olduğu sonucuna vardım.”
Sayfa 80·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Herkes bilsin, çok mutlu bir hayat yaşadım."
“Dünya cennete yakın, ama yarı karanlık bir yerdi.”
“ Bana yalan söylemeni isterdim aslında… Çünkü insan ancak kaybetmekten çok korktuğu bir şey için yalan söyler.”
İletişim·Kitabı okudu
“ Hayatımın en mutlu anıymış, bilmiyordum. Bilseydim, bu mutluluğu koruyabilir, her şey de bambaşka gelişebilir miydi? Evet, bunun hayatımın en mutlu anı olduğunu bilseydim, asla kaçırmazdım bu mutluluğu.”
Sayfa 111 - İletişim·Kitabı okudu