“Üzerinde düşündüğün konu tamamen iyiye gidecek olsaydı nasıl davranırdın?” … Ansızın bir felaketin tepemize çullanmayacağını bilseydik, hayatın bize adaletli ve cömert davranacağına inanıyor olsaydık, neler yapardık? Herhalde bulacağımız yanıtların ortak noktası eğlenmek, keyif almak ve yakınlarımızla beraber olmak için bir şeyler yapmak olurdu. O zaman bitmezse, yetişmezse, olmazsa diye korkmadan eğlenceye, keyif almaya ve yakınlarımızla daha fazla zaman harcayabileceğimiz etkinliklere girişebiliriz.