Özlem Ş

Özlem Ş
@ozlemsavran
@ozlemsavran·
·
sabitlendi
" Özetle siz siyasi bildirilerde yazılanlara bakmayın; hiçbir şey gerçekte, insanlığın mutluluğu için değildir. "
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"...Güvensizlik aşıkların hissettiği en kötü duygudur; bazen en monoton, arzu edilmeyen evlilik bile daha iyi görünür. Güvensizlik anlamları çarpıtır, güveni zehirler. Sımsıkı kuşatılmış bir şehirde her nöbetçi potansiyel bir haindir."
Sayfa 58
...Çocukluğu ve gençliği avucundan kayıp gitmiş, onca bilimi öğrenecek diye kıymetli yaşamı uykusuz gecelerde kafa patlatmakla geçmiş biri olacaktır bu ister istemez. Ona baktığınızda yine yaşamı boyunca neşe kadehinden bir yudum olsun içmemiş, her zaman eli sıkı, yoksul, kederli, içine kapanık olduğu gibi, kendine karşı hırçın ve insafsız, etrafındakilere karşı ise usandırıcı ve aykırı bir adam göreceksiniz. Dahası soluk benizli, sıska, hastalıklı ve yarı kördür; zamanından önce yaşlanmış, hayattan elini eteğini çekmiştir. Şimdi sorarım size: Zinhar yaşamamış birisinin ölmesi de ne demek oluyor? Alın size bilge tasviri!..
Sayfa 49