ÖzlemT

ÖzlemT
@ozlemtran
Süleyman Demirel Üniversitesi
İzmir
11 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Okuyorum ve işte özgürüm. Nesnelliğe ulaşmışım. Ben olmaktan, o dağınık varlık olmaktan çıkmışım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Romantizm hastalığı budur işte; sanki sahip olmanın bir yolu varmış gibi Ay’a göz dikmek.
Heyecanlardan ve düşüncelerden uzak o hayatı, heyecanların düşüncesiyle ve düşüncelerin heyecanıyla yaşasam..
Hâlet-i ruhiyem ;
Okuyarak, düşlere dalarak, yazmayı düşünerek, düşüncelerin kaprisli rüzgârına göre akan, tutkulardan arınmış, kültürlü bir hayat sürsem, sıkıntının kıyılarında dolaşacak kadar yavaş, sıkıntıya hiç düşmeyecek kadar iyi kurulmuş bir hayat.
Genellikle halinden memnun, genellikle mutlu biri olarak içimde bitmeyen bir hüzün olduğunu fark ediyorum.