50 li yaşlarda Edebiyat öğretmeni Elias Rukla'nın sıradan günlerden birinde yaşadığı bir olay, Elias'ın hayatı, dostu, evliliği, kendisini ve içinde yaşadığı toplumu sorgulamasına sebep olur. Kitapta tema "sorgulamak". Bir şemsiye her şeyi değiştiriyor ve olaylar silsilesi yaşanıyor. Aslında garip ama güzel bir konu. Yine de kitap fena değildi çünkü bir yerde bir tereddüt yaşadım. O yüzden kitaba puanım 7/10 :)