Selim ve Leyla lise yıllarından beri birbirlerini sevmişlerdir. Daha sonra evlenirler, Zeynep adında kız çocukları dünyaya gelir. İlk 2 yıl her şey güzel gidiyordu. Daha sonra Selim askere bir gidip geldi. Sonra da polisler Selim'i alıp götürdü. Leyla ile mektuplaştılar. Zaman geçti Selim İsveç'e gitti ve orada da başına işler gelir ama Leyla ve Zeynep de İsveç'e giderler ve büyük kavuşma yaşanır.
Zülfü Livaneli'nin kalemini hep sevmişimdir. Hikayede aşk, dostluk, direniş, aile bağları, bekleyiş, özlem, zorluk, arkadaşlık temaları bulunuyor. Çok akıcı olduğu için hızlı ilerledi bende. Kitabı beğendim puanım 8/10 :)