Will'in ölümünden sonra Lou, toparlanmaya, hayatına devam etmeye çalışır. Bir kaza gelir başına, ailesinin evine döner, iyleşir derken Will'in kızı Lilly, ortaya çıkar kız 16 yaşındadır. Louisa'yı bulur. Lou da Lilly ile ilgilenir, zamanla da birbirlerini severler. Lou, Traynor ailesiyle iletişimine devam eder. Lou'nun hayatından mavceralar yine eksik olmaz. New York teklifini başta Lilly'den dolayı kabul etmese de daha sonra kabul eder ve Lou için Amerika macerası başlar. Serinin bu kitabını da beğendim. İlk kitabını daha çok beğendim ama bunu da beğendim. Bakalım son kitapta neler olacak. 8/10 :)