Hayata dair her alanda yeni bir bakış açısı kazandıracak sohbet havasında bir kitap..
Doğan hocanın vefatından sonra okuduğum ilk ve son kitabı olduğu için buruk bir şekilde okudum..
Varlığıyla, kitaplarıyla, araştırmalarıyla, insanlığıyla, bakış açısıyla yani her şeyiyle çok güzel değerler kattı bu ülkeye..
Rahmetle...