"Bana da olur. Bir hikayeyi cok seversem gene okumak isterim.Hatta bazen kitap bitince üzülürüm.Bitmesin diye yavaş okuduğum bile olur.
Sevdiğim kitapları yeniden okurum.Ve biliyor musun hep şaşırırım. Çünkü tekrar okuduğumda sanki aynı eser değildir. Farklı gelir.
Aynı değildir çünkü ben değişmişimdir. Her gün yeni şeyler öğreniyoruz. Kitabı ilk okuduğumda daha az şey biliyor olurum , ikinci okuyuşumda daha çok şey. Okur değişince, okunan da değişiyor. "