öznur

öznur
@oznurtok
Radikal bi çiçeğim yalnız kendi saksısında açan...
" Kendine iyi davranmak yapabileceğin en büyük iyiliklerden biri " dedi köstebek.
Mundi Kitap·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Korumamız gereken o kadar güzellik var ki .."
Mundi Kitap·Kitabı okudu
"Çok tuhaf değil mi ? Sadece dışımızı görebiliyoruz, oysa hemen her şey içimizde oluyor. "
Mundi Kitap·Kitabı okudu
"Sahip olduğumuz en büyük özgürlüklerden biri , olaylara nasıl tepkj verdiğimiz."
Mundi Kitap·Kitabı okudu
"Tanıdığım yaşlı köstebeklerin çoğu, keşke korkularımızı daha az dinleseydik, hayallerimize daha çok kulak verseydik diyor."