Kafkanin adalete bakis acisi benimkiyle ayni.Olay sanki turkiyede geciyormus gibi suruklendim.Iste biz insanlar ne yaptigimizi bilmeden de olsa birgun mutlaka yargilanacagiz,ne yaptigimizi bilsek de bilmesek de cezamizi alacagiz.
DavaFranz Kafka · Dokuz Yayınları · 202163,9bin okunma
Bu kitap inanilmaz melankolik bir kitap.Surekli paylasilan alintilar yapilan satir aralarinda harika sozler barindiran aski sahip olmayi yaninda olmayi istemeyi harika anlatan bu mektuplari okurken en cok milena ne dusundu onu merak ettim