Yusuf Atılgan’ın okuduğum ilk kitabı büyük ihtimalle son kitabı olacaktır. Yazarın dili hiç bana hitap etmedi kafasının içinde ki düşünceleri yazmış kitabın içine giremedim. İlk 60 70 sayfa hiç bişey anlamadım. Kendi hikayesini anlattığı bölüm akıcı gitti ama sonu hiç bi yere bağlanmayan merak uyandırmayan bi kitaptı. Beğenmedim ama bi kaç yıl sonra tekrar okumak istediğim kitablar arasında olacak bakalım o zaman neler düşüneceğim…
Bayılıyorum şöyle akıcı anlaşılır bir çırpıda okunabilen kitablara. Psikolojik gerilimi fazlasıyla hissettim. Sonunu asla ama asla tahmin edemezdim müthiş ters köşe bir finaldı. Başka bi dünya da olmak isteyenler için okunabilecek bi kitap. Acaba katil kim o kim bu kim diye diye kitap bir çırpıda bitiyor ve sonunu ağzım açık bi şekilde okudum.