Hikayesi çok sürükleyiciydi çok hızlı okudum kendini okutturan bi kitap.
Sonunu asla ama asla tahmin edemiyorsunuz!
Çok iyi bi kurguydu bu beyine saygı duymak gerekir fakat beni rahatsız eden bi nokta vardı; sanki kitap film yada dizi olmak için yazılmış gibi ki zaten dizisi çıktı. Yani kitap okumuyorsunuz gibi senaryo okuyorsunuz gibi. Karmaşık birazcık yada dizisi çıktığı için mi böyle düşünüyorum bilmiyorum ama kesinlikle çok iyi bi son ve muhteşem kurgu harikaaaa.