"Aması yok Gülfem, bundan sonra aması yok!" dedi kesin bir dille. "Bu kadar var olması yeterli. Fazlası da olmasın zaten artık. Bunca zaman gelmedi, bundan sonra da gelmesin. Benim kanıma girmesin Gülfem," derken öfkesi kimseydi anlamadım. "Kanıma girip de kurduğum düzenimi bozmasın. Yar olamadı, yarasını da kanatmasın."
"Aşık oldum," dedi ses tonu oldukça normal çıkarken. "Öyle bir şey ki bu," derken gözleri daldı, "bana ait olmayan ve muhtemelen hiç olmayacak bir kadını kaybetmenin korkusuyla uyanıyorum ben her sabaha ve o yaşayamadığım aşkın acısını bile dibine kadar çekiyorum."