Özge Şimşek

Özge Şimşek
@ozsimsek_
Puan vermedi·480 syf.··
2021 35. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 01 Temmuz 2021 23:41
𝑲𝑨𝑳𝑩İ𝑴 𝑲𝑶𝑹𝑬𝑫𝑬 𝑲𝑨𝑳𝑫𝑰 ~ 𝑨Ş𝑲𝑰𝑵 𝑵𝑼𝑹 𝑺𝑨𝑽𝑨Ş Hazırsanız hep birlikte 3 aylığına Koreye gidiyoruz ama dikkat edin geri dönüşte kalbinizi Korede unutmuş olmayın... Bugün size son kazanlarda okuduğum en iyi kitapla geldim kitaba bayıldım. Öncelikle size kitaptan azıcık bahsedeyim ; bir reklam şirketinde çalışan Masal Okur'un 3 aylığına iş için Koreye gitmesi ile başlıyor. Masal Korede daha ne iş bile yapıcağını doğru düzgün bilmeden kendini Korede buluyor. Daha da doğrusu kendini PSY Enstertainment'in Cio'sunun yani Park Soo Yun yanında buluyor. Ama nasıl bir bulmak 'Korece öğrenin Masal hanım Korece' diyen bir Cio. İşte bizim karakterimiz spoisiz bu şekilde tanışıyorlar. Tabii bu dağın görünen kısmı şirkette herkesin Masala kötü davranmasına rağmen Masalın herkese meydan okumasından bahsetmiyorum . Haa tabii Masalın sürekli başını beya sokması vee Park Soo Yun onu sürekli kurtarması vee aralarındaki inanılmaz çekimi saymıyorum bile Karakterlerden bahsedicek olursam  ' Masal Okur herkese meydan okur' der susarım Masala gerçekten bayıldım düşünce tarzı, davranışları insanlara karşı tutumu ve her zaman pes etmeden yoluna devam etmesi beni hayran bıraktı. Park Soo Yun gelicek olursak başta 'GICIK CIO' diye bağırmış ve sinir olmuş olabilirim ama kitap içinde değişen tavrı veee 'dolma dudaklarına' vuruldum Ah Yoo Na ve Kim Sae Jin arasındaki ne olduğu belirsiz ilişki çok hoştu. Masalın Kim Sae Jin akıl vermesi (onu ev robotu yapmaya çalışması oho!) Ah Yoo Na ve Masalın arasında oluşan arkadaşlık çok hoştu. Abla kardeş gibi olmaları Ah Yoo Na Masala yardım etmesi. Renkli saçlım yakışıklı kibar  prensim Nam Joo Hyuk onu alıp bozulmaması için buzdolabı koymak istiyor olabilirim . Nam Joo Hyuk Masala karşı davranışları çok hoştu onun için üzülüyorum . Yazardan okuduğum ilk kitaptı
Kalbim Kore'de KaldıAşkın Nur Savaş · Ephesus Yayınları · 2021147 okunma
Reklam
8/10
·400 syf.··
2021 34. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 13 Haziran 2021 15:53
𝑼𝑹𝑨Ğ𝑨𝑵 ~ 𝑯𝑨𝑻İ𝑪𝑬 𝑼𝒀𝑮𝑼𝑵 #kitapyorumu Bu gün size Ephesusun yeni kitabı Urağan bahsetmek istiyorum. Öncelikle size kitabın konusunda bahsedeyim. Geçmişin kirli sokaklarında kaderleri birbirine bağlanmış iki kişinin tesadüf eseri tekrar bir araya gelmesini konu alıyor kitabımız. Aslında kitap çok önemli bir toplumsal konuya parmak basıyor 'tecavüz' karakterlerimiz yıllarca önce bir sokakta kaderlerini birleştiren konu. Kitap şöyle başlıyor :Başkaraktemiz Arya Çilen kaçırıldığı adamlardan kaçarken bir depo görür, depoya girer ve tam orada Yankı Urağan'ın yaptığı bir cinayete tanık oluyor ve yıllar sonra karakterlerimiz gerçek anlamda bir araya geliyor. - Tabiki devamını anlatacak kadar kötü değilim bence bu kısım spoi sayılmıyor- Gelelim karakterlere öncelikle Arya Çilen saygı duydum herşeye rağmen direnmiş ben burdayım diye bağırıyordu. Ama ne demişler 'geçmişi silemezsen önüne bakma' Arya bence tam burada hata yaptı tamam geçmiş unutulmaz ağır şeyler yaşamış ama ne geçmişe geçti dedi ne de tam anlamda Yankı ya nefret besledi... Gelelim Yankı Urağan'a kitabın başındaki hareketleri davranışları çok kötüydü baya sövmüş olabilirim ama hak etti bence tamam sonra değişti okey de Arya'nın kim olduğunu anlayınca değişti ne anladım ben bu işten Arya'nın geçmişteki kız olduğunu çözmese aynı devam edicekti hiç hoş davranışlar değildi Yankı hiç cık cık. Oda geçmişin için pişman oldu çok çabaladı hakkını da yememek lazım şimdi. Kitaba genel bakıcak olursak baştan söyleyeyim bence 2.kitabı gelmeli çünkü kitap şöyle '2.kitap gelicek merak edin' der gibi bitti. #ikincikitapgelsin Kitabın konusunun toplumsal bir konuyu parmak basması aşırı hoşuma gitti. Yazarın yazım şekli ve kitabın tasarımı . Ve kitabın her yerinden alıntı akıyordu her satırını resmen çizdim. Yani işin özü
UrağanHatice Uyğun · Ephesus Yayınları · 2021107 okunma