"Ama ne var biliyor musun? Artık çabalamayacağım. Çünkü ne yaparsam yapayım sen kalemini her defasında bizim için kırmaya, sana duyduğum her bir hissi öldürmeye meyillisin. Yazık, çok yazık."
Öpüşmek basit bir dudak hareketinden ibaretti belki. Duygularınızı ortaya katmanıza bile gerek yoktu. Dudaklarınızı hareket ettirmeniz yeterliydi karşınızdaki insan için fakat benim açımdan işler böyle ilerlemiyordu.