P E R A

P E R A
@pPERAa
- Tanrının Kılıcı... (Tanrı tutunamayanlardan rahmetini esirgemesin)
Gelse N'olur
Dalıp gitmişim bir çift göze, bakmadıktan sonra gеlse n'olur? Ömrümü sığdırdım bir nefesin içine, almadıktan sonra gelse n'olur?
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Çok mu güzeldik..
Her şey bir anda bitti; inanmadım, sarıldım senin dönüş yollarına Her şey bir anda bitti, seni sevmenin acısı kaldı dudaklarımda..
Sen Unutabilir misin?
"Ellerimden öptü, ellerimden. Avuç içlerimden öptü. Unutabilir misin şimdi? Ben ölsem unutmam... "
Güzelsin ya, ne olursan ol, girdin hikayeme; Çok değil evi barkı unutup sana uyduğum, Ancak sen tazelikte gül yaraşır pencereme; Uykusuz gecelerimde kokusunu duyduğum..
o zaman şarkı söylemek lazım avaz avaz..
Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey, dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey... Fakat artık ümit yetmiyor bana, ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum...
Nazım Hikmet Ran