P E R A

P E R A
@pPERAa
- Tanrının Kılıcı... (Tanrı tutunamayanlardan rahmetini esirgemesin)
Reklam
"Ben bu kulaklara göre ağız değilim..''
ELOİ
Sevgili Eloi Bana bir mektup yazmış olsaydın, ben de sana cevap vermiş olsaydım. Ya da son buluşmamızda büyük bir fırtına kopmuş olsaydı aramızda ve birçok söz yarım kalsaydı, birçok mesele çözüme bağlanmadan büyük bir öfke ve şiddet içinde ayrılmış olsaydık da yazmak, anlatmak, birbirini seven iki insan olarak konuşmak kaçınılmaz olsaydı. Sana, durup dururken yazmak zorunda kalmasaydım. Bütün meselelerden kaçtığım gibi uzaklaşmasaydım senden de.. Eloi..
Güvendiğim dağlara kar yağmış falan değil. Derinden bir düş kırıklığı benimkisi..
Ârafta kalmak..
Başka biri nasıl sevilir bilmiyorum.. Hangi şehre gidilir tek başına.. Hangi şarkı dinlenir sen olmayınca Kiminle kahve içilir..? En güzel sözlerin altı kimin için çizilir. Kimin kokusu saklanır...
Reklam