en kötüsü örgütlenmemiş olmamız, her binada, her sokakta, her mahallede bir örgüt olmalıydı, Bir hükümet, dedi kadın, Bir örgüt, beden de örgütlü bir sistemdir, örgütlü olmayı sürdürdüğü sürece canlı kalır, ölüm ise bir örgütsüzlüğün sonucundan başka bir şey değildir…
Çok az duygumuz var demek istiyorum, Ya da yeterince duygumuz var ama onları ifade eden sözcükleri kullanmaz olmuşuz, Böylelikle de onları kaybetmişiz…
Körlerin isme ihtiyacı yoktur, ben bu sesim işte, geri kalanın önemi yok, Ama kitaplar yazdınız ve o kitaplar sizin isminizi taşıyor, dedi doktorun karısı, Artık kimse okuyamaz onları, bu yüzden hiç var olmamış sayılırlar.