Pelin Yılar

“Türkler dua ederken yüzlerini sıvazladıktan sonra gündoğusuna doğru dönerlermiş!.. Oysa bizim din adamlarımız, yüzlerini ancak üzerlerinde gülümseyiş filan varsa yok olsun diye sıvazlarlar ve sonra da her keresinde gökyüzünün en karanlık tarafına doğru dönerler!”
Sayfa 475·Kitabı okudu
Pelin Yılar
🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biraz ağır oldu sanki lakin haklı
Kocaman gözlerin var, görmezsin. Kocaman kulakların var, duymazsın. Kocaman ağzın var, konuşmazsın hiç. Yoksa bundan ötürü mü eşeksin?
Sayfa 110 - YKY·Kitabı okudu
Edebiyat
Pelin Yılar
Vovovovov hocaamm...