“sen de mi uyuyamıyorsun?” diye fısıldadı babam. karanlıkta, yanımdaki şezlongda uzandığını fark etmemiştim.
“bu ara uyuyamıyorum bazı geceler.” diye fısıldadım suçlulukla.
“merak etme, geçer.” dedi şefkatle. “daha gençsin. acılar yüzünden uykusuz kalmak için daha çok erken, korkma. ama benim yaşıma gelince hayatta pişman olduğun şeyler varsa, sabahlara kadar yıldızları sayarak bekliyorsun. sakın pişman olacağın bir şey yapma.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“mutlu görünmüyorsun.” dedi. “mutlu olmaya çalış.”
“benim için hayatın amacı mutluluk değil.” dedim. “o yüzden benim mutlu olmadığımı, hayattan kaçtığımı zannediyorsun... bana huzur veren başka bir hayatın eşiğindeyim.”