Her gün oku.Her şeyi oku.Ağaç olmak nasıldır,Van Gogh olmak nasıldır, İkinci Dünya Savaşı’na katılmış olmak nasıldır?Öğren.Bir gün hepsi,bir yapboz gibi,birleşip sana inanılmaz gerçekleri gösterecek.-Nil Karaibrahimgil-
İşleri akışına bırakayım diyorum ama Termodinamiğin İkinci Yasası'ndan çok korkuyorum.Evrende kendi hâlinde, doğal şartlarda bırakılan tüm sistemler zamanla doğru orantılı olarak düzensizliğe, dağınıklığa ve bozulmaya doğru gider, bak kapı gibi bilimsel kanıtlarla konuşuyorum.Küçük bir arıza verdik diye komple sistemimizi bozmaya ne gerek var...