Sema

Aynı anda herkesi mutlu etmek mümkün değildi hayatta.Birini,en az birini hep üzüyordu nedense insan.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir yandan da düşünüyordum,biri hakkında ne bilirsek onu sahiden tanımış sayılırız?
Birine susmasını söylediğinizde sesine,gitmesini söylediğinizde kendisine hasret kalabiliyordunuz.
Yaşamak ,düşmekle kalkmak arasında geçirdiğiniz korkulu,ümitli,telaşlı zamanın adı.
Çevremdeki kalabalığa bakmak bana kendimi yalnız hissettirdi.Kalabalıklar olmasa insan kimsesizliğini nereden bilecek?