Aslına bakarsanız ben kendim olmaktan son derece hoşnutsuzum.Görünüş,yetenek veya toplumsal statümle ilgili değil memnuniyetsizliğim.Sadece benim ben olmamla ilgili bir durum bu.Ve bu durumu son derece adaletsiz buluyorum.
Bazı büyülü anlar vardır,büyük fizik çaba ve yoğun dürtüsel heyecan anları;geçmişte tanımış olduğumuz kimselerin sanrıları belirir öyle anlarda “Bu ayrıntıları anımsadığım zaman,kendi kendime onların gerçek mi olduğunu,yoksa onları düşlediğimi mi sormak gereğini duydum.”.