Tabii ki dünyanin bir anlami olmasi gerekmiyor. Belki de onu anlamlandiran üzerinde yaşayan akıl sahibi yaratıklardır. Ama onlarin da bizi getirdigi nokta ortada!"
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Insanlar.." dedim fisildayarak. "Tasirlar insanlari. Kundaktayken tabuttayken. Hep tasiyacak birileri olur. Bazilari dostluktan, bazıları cepteki paradan, bazilar da icinde bulundukları sistem bir gün onlara da tasinma sirasinin gelecegini söyledigi için, tasirlar insani....
Yaradılışım, geleceğimi, çevremi, insanlaan farkhl, duygularımın cestiligini sorguluyordum, Kendimi dinlemeyi Ogrenmekti bu yaptığım. Çünkü duyulabilecek kadar yüksek bie ses vardı içimde. Bunu fark edince, dünya üzerindeki bütin insanlar birden yok olsalar dahi yalniz kalmayacagimi anladim, Cünkü ağzından cikan, başkalarının duyabildigi bir sesin yaninda, içimde yankılanan ve kimsenin varlığından bile haberdar olamayacak başka bir ses daha vardı.Demek ki kendimle diyalog kurabilir, aynı konu hakkinda yüksek sesle bir söz söylerken, içimden de bambaska bir cümle kurabilirdim. Dünyayla aramdaki köprüyü ve kendime açilan kapıyı böylece keşfettim.