Kendi kendinize, “ hayatım nereye gidiyor?” diye sorduğunuz anda isyan edersiniz elbette. Zaten dünyada ömründe bunu bir kez olsun kafasından geçirmiş kaç kişi vardır ki?
Kaderin kargisinda, kedinin güzee oynadiktan sonra öldürmeye hazirlandigi fare gibiydim. Deile ya, ne kaçabilen ne de hayatta kalmak için bir sikas bulabilen br re o anda gildarp firildak gibi dönmeye başlarmış..... Umurumda degildi. Baskalarinin şafağı patladigi anda ben kendiminkinde yenilmistim.