Bu dogru degil. Bir kurt sadece hayatta kalmak ya da ozgürlügünü kaybetmemek için savasir. Tehdit edilmedigi sürece, gururla, insanin yüregini titreterek kendi yoluna gider.
Bir baskasi olsa, derler ya, "icini döktugu icin rahatlardı. Ben rahatlamadim! Öfkeliydim, kendime karsi öfkeliydim. Bana hep böyle olur. Kelimelerin tadini unutacak kadar uzun süre susarim ve birden bent yıkılır, içimde ne varsa, tuttugum ne varsa bosaltirim.