📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neden ufak bir filizken üstüne basıp yok etmemişim ki sanki? Her gün sulayıp kocaman bir ormana dönüştürmeme ne gerek vardı? Şimdi o koca ormanda kaybolurken önümü bile göremiyordum. Doğruldum ve derin bir iç çektim.
Belki de elime baltayı alıp tek tek bütün ağaçları kesmek için çok geç kalmamışımdır?
"Sonsuza kadar ayçöreğini sevemezsin Sahra!"
Omuz sallayıp inat ettim "Severim!"
O da benim kadar inatla kıstı gözlerini.
"Ya ayçöreğinden daha çok sevdiğin bir şey olursa?"