Açıkçası, kitabı beğendim. Fakat, dediğim dedik bir Türk lider, derken dedikleri şey hiç hoşuma gitmedi. Atatürk hakkında yazmışlardı. O kısmı ben -bir Atatürk'çü olarak- asla ama asla beğenmedim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Açıkçası, kitabı beğendim. Fakat, dediğim dedik bir Türk lider, derken dedikleri şey hiç hoşuma gitmedi. Atatürk hakkında yazmışlardı. O kısmı ben -bir Atatürk'çü olarak- asla ama asla beğenmedim.
Açıkçası, kitabı beğendim. Fakat, dediğim dedik bir Türk lider, derken dedikleri şey hiç hoşuma gitmedi. Atatürk hakkında yazmışlardı. O kısmı ben -bir Atatürk'çü olarak- asla ama asla beğenmedim.