çaklıt

çaklıt
@panduf11
Olur öyle çok şeapmamak lazım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevdiğiniz rengi yoruma yazın, size bir söz yazıyım.😊🎨
çaklıt
Yeşil 🌵
"Yapayalnız dolaşıyor bu çağın insanı. Çünkü birlikte yürüyecek kadar güvenmiyor kimse birbirine..." Nuri Pakdil
birgarib isimli okura yanıt verildi
çaklıt
Hemde nasıl:/
En çok saygı duyduğum kişiler: -Hem okuyup hem çalışan öğrenciler -Tek başına çocuk büyüten anne ve babalar -Eşek gibi çalışarak iyi yerlere gelmiş kişiler -Benim fikrime katılmasa bile nazikçe tartışan kendi düşüncesini güzel güzel açıklayan insanlar.
1000Kitap
çaklıt
👍💮💙