çaklıt

çaklıt
@panduf11
Olur öyle çok şeapmamak lazım.
nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama "iyiyim"ler yamaladım dilime Özdemir Asaf
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Şeyh Tantâvî diyor ki:
70 yıldır kitap okurum. ibnü'l cevzi'nin şu sözümden hikmetli bir söz görmedim; ibadetlerin meşakkati gider, sevabı kalır. Günahların lezzeti gider, azabı kalır.

çaklıt

, bir kitap okudu
Puan vermedi·352 syf.·
2022 3. kitabı
·
George Orwell
8.5/10 · 200,4bin okunma
Dostluk çok zahmetli bir işti; ayrıca dostlara da güven olmuyordu ki. Dudağımı ısırdım. Gerçek dostlar farklıydı tabii. Annem gibi örneğin... Hep sadık, her zmn yanımda. Ama öylesi de bulunmazdı ki.