Mevsim geçer!
Gölge veren ağaçların dalları kurur
sabır taşar canından saydığın yar
bile gün gelir el olur aklın şaşar.
Dostun düşmana dönüşür
düşmanın kalkar dost olur
Öyle bir garip dünya, olmaz
dediğin ne varsa her şey olur
Düşmem dersin düşersin, şaşmam
dersin şaşarsın.
En garibide budur ya..
Öldüm der durursun ama yinede yaşarsın.
Bir gün ölme her gün her gün ölmen dileğiyle...