Evin

Evin
@papatya_911
#160382266 Güneşi sevdiği halde adı "ayçiçeği" konan bir çiçek kadar yanlış anlaşılmışım..
"Olmadığın bir şey için sevilmektense, olduğun şey için nefret edilmek daha iyidir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanların değişmesine iki şey neden olur; Ya çok şey öğrenmiş akıllanmışlardır, ya da canları çok acımış katılaşmışlardır.
Baharı yaz uğruna tükettik, aşkı naz uğruna. Ve papatyaları seviyor sevmiyor uğruna ; Derken ömrü tükettik, bir hiç uğruna. ~Sezai Karakoç
Mevsim geçer! Gölge veren ağaçların dalları kurur sabır taşar canından saydığın yar bile gün gelir el olur aklın şaşar. Dostun düşmana dönüşür düşmanın kalkar dost olur Öyle bir garip dünya, olmaz dediğin ne varsa her şey olur Düşmem dersin düşersin, şaşmam dersin şaşarsın. En garibide budur ya.. Öldüm der durursun ama yinede yaşarsın. Bir gün ölme her gün her gün ölmen dileğiyle...
Şiir