Evin

Evin
@papatya_911
#160382266 Güneşi sevdiği halde adı "ayçiçeği" konan bir çiçek kadar yanlış anlaşılmışım..
Evet, yeryüzünde bir gezginim yalnızca, bir yolcu! Sizler bunun ötesinde misiniz sanki?
Reklam
Yani, sevgili dostum, başkalarını kendine göre değerlendirmenin ne kadar budalaca bir şey olduğunu gün geçtikçe daha iyi anlıyorum. O kadar çok kendimle uğraşıyorum, yüreğimde öyle fırtınalar esiyor ki, diğer insanları kendi hallerinde bırakmayı yeğliyorum; keşke beni de kendi halime bırakabilseler.
Sevdiğin insana söylemek istediklerin sonsuza dek içinde kalır..
Bir sevgimizi, nazik bir hissimizi anlamadıklarını, hatta onunla eğlendiklerini görmektense onu içimizde gizlemek daha iyi...
Artık mücadeleden yorulmuş, mağlubiyetimi kabul etmiştim.
Reklam