Aklıma düştü gözlerin, boynumu büktüm ağladım.
Elveda dediğin yerin yanına çöktüm ağladım.
Oturduk sanki göz göze, hayalinle ben diz dize
Ikı çay söyledim bize, bir tütün yaktım ağladım.
Ateştin, bardaktın, çaydın olmazdın bunca olsaydın
Yalnızdım ve yanımdaydın sanma ki tektim ağladım.
Cihanda sensizlik kadar ne bir dert ne de bir çile var
Sessizlikte sen vardın, yâr ben bende yoktum ağladım.
Anılar gezdi kanımda, seni aradım yanımda.
Tesbih gibi her anımda, hasreti çektim ağladım.
Her seven boyun eğmiş, ayrılık ne yaman şeymiş..
Gözden yaş dökmek neymiş,
Gözümü döktüm ağladım...