Maviss

Maviss
@papatyadansozler
"Seviyor, sevmiyor" diye diye bitirdiniz papatyaları.. Incitmeyin papatyaları..
"Velhasılı kelam;" Çay Demini, İnsan Edebini Unutmamalı..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aklıma düştü gözlerin, boynumu büktüm ağladım. Elveda dediğin yerin yanına çöktüm ağladım. Oturduk sanki göz göze, hayalinle ben diz dize Ikı çay söyledim bize, bir tütün yaktım ağladım. Ateştin, bardaktın, çaydın olmazdın bunca olsaydın Yalnızdım ve yanımdaydın sanma ki tektim ağladım. Cihanda sensizlik kadar ne bir dert ne de bir çile var Sessizlikte sen vardın, yâr ben bende yoktum ağladım. Anılar gezdi kanımda, seni aradım yanımda. Tesbih gibi her anımda, hasreti çektim ağladım. Her seven boyun eğmiş, ayrılık ne yaman şeymiş.. Gözden yaş dökmek neymiş, Gözümü döktüm ağladım...
Şiir
Bir erkeği adam yapan; Ne sakalı, ne takımı, ne tahsili ne de mevkisidir. Bir dişiyi kadın yapan; Ne boyası, ne oyası, ne evlisi ne de bekarıdır. "Karakter" olmadiktan sonra, Ne erkek eder 3 kuruş yüzündeki sakalla. Ne de dişi 5 para yüzündeki boyayla..
Velhasılı kelam; Yorulmuşuz ziyadesiyle.. Vebali, emeği geçenlerin boynuna..
Ah İnsanlar
Aradan ne kadar zaman geçerse geçsin sesini duyduğumda ağlayacağım, ben yine en başa saracağım. Bu da benim ömürlük yenilgim albayım.. 🚬