Bazi meslekler insanı şizofrenliğe iter. Gardiyanlık, polislik, askerlik, politikacilik... O kadar zordur ki, yapilan işi hayattan ayirmak. Kişinin karekterinden söküp atabilmesi. Hele çalışma saatleri sonunda gündelik hayata maruz kalmalari, otoritesiz ve uniformasiz. Delirmelerine nedendir bütün bunlar.
``Ben hayata değil, ama ölüme inandım. ”Hayat yok ama ölüm var!” dedim kendime. Ve boşalmanın, seks ne kadar uzun sürerse o kadar zevkli olduğunu düşünerek, hayat ne kadar sürerse ölümün de o kadar muhteşem olacağına inandım. Ve elimden geldiğince hayatla sevişmemi uzatmaya çalışıyorum. Tek kurtuluşum bu.``