Seni ben öldürmüştüm, herkes seni çok özleyecekti, sen artık ortalıkta olup kimseyi değerli ya da önemli hissettirmeyecektin, bu benim hatamdı ve sadece ölmek istiyordum.
Başka hiçbir şey umrumda değildi.
Sadece ölmek istiyordum.
Çünkü benim söylediklerimi görmezden gelmişti.
Bende öyle yaptım. Birbirimize o kadar düşkündük ki istesek de istemesek de bu şeyin peşinden gidiyorduk.
Ve bunu istemiyor değildim.
Engel olamadığım şey buydu.
Buna engel olamadım.
"Sebep? Sana yapmaya alışık olduğun bir şeyi teklif ettim. "
Gitmek... Onun gözünde yapmaya alışık olduğum şey bu muydu? Onsuzluğa katlanamadığım için kaçtığımı görememiş miydi hiç?