Zamanında yaşadığımız aşka güveniyorsun ama aşk da sevgi de bir yere kadar! Sonrası güven sadakat saygı... Sende hiçbiri yok. Gerçekten biraz olsun saygın varsa bana, git artık! Kafamı karıştırma, etrafımda dolanma! Bırak da mutlu olayım.
Ona ne kadar çok kızarsam kızayım, kırılırsam kırılayım, onu çok seviyordum. Ona kırılıp yine ona sarılacak, bunun bana sarılmasını isteyecek kadar çok...
Hiç hareket etmeden, gözümü bile kırpmadan olanların gerçek mi yoksa hayal mi olduğunu düşündüm.
Gerçekti.
Her saniyesi gerçekti.
Çok ok sonra bunu idrak edebildiğimde içim içimden çıkana dek ağladım.